Direktlänk till inlägg 13 mars 2013

I ottan.

Av JOSEFIN - 13 mars 2013 04:42

Jaha, var ska jag börja?! Var ju hos farmor i söndags, visste först inte om jag skulle kunna ta mig dit. Det var verkligen helknäppt väder hela den dagen, snö och sol om vartannat plus att det typ var storm. Ingen höjdare att köra då vägarna blåste igen och det var fullt med snörök. Men jag lyckades ta mig fram hela vägen till Malmö. Kan väl tyvärr inte påstå att jag hade en trevlig stund. Min farmor är rätt bitter nuförtiden och hur mycket man än försöker få henne att se positivt på saker och ting så går det inte. Hon har redan bestämt sig för att ogilla det mesta. Vilket är riktigt jobbigt eftersom min farmor alltid har varit rolig, skämtsam och framförallt positiv tidigare. Det gör ont i mig att se henne såhär. Blir alla äldre så?! För i sådana fall så står jag nog gärna över ålderdomen! Nåja, jag fick träffat henne i alla fall och hon fick snackat av sig. Konstant jidder i fyra timmar, snacka om att jag var sårig i öronen när jag åkte därifrån. Ska dit på fredag igen och hjälpa henne att byta gardiner. Kan ju alltid hoppas att hon har en bättre dag då!

Varit i skolan både i måndags och tisdags, har konstaterat att det är segt att behöva köra upp till Kristianstad två dagar i rad. Igår hade vi examination utomhus, gick hur bra som helst och hade verkligen tur med vädret! Så skönt att ha den överstökad. På torsdag är det dags för nästa utmaning, tenta! Jag har verkligen blandade känslor inför denna men känner samtidigt att jag bara vill få den gjord. Ska spendera dagen med att gå igenom alla frågor, men tänker inte plugga ihjäl mig!

Tränade fotboll igår! Hur kul?! Superkul! Det gick till och med bra! Jag klarade att genomföra en hel träning utan varken andnöd eller krämpor, det ni! Kanske är det så att motivationen är på väg tillbaka?! Ska bege mig till gymmet idag också, behöver verkligen komma igång! Det är tur att jag har min kära vän som drar iväg mig dit och peppar mig!

Okej, nu ska jag avsluta detta långa inlägg! Måste bara berätta om min sömn de senaste nätterna eftersom det inte hör till vanligheterna att jag sover särskilt många timmar! Natten mellan söndag och måndag sov jag i närmre åtta timmar, helt sjukt! Jag var en helt annan människa dagen efter, kände mig full av energi och hur glad som helst! Igår natt blev det sju timmar och idag sex. Kan ju hålla tummarna för att denna trend håller i sig! Woho!

Må väl solstrålar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54


Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54

Åh vilken bra dag jag har haft! Härliga torsdag! Började med regntunga moln som byttes ut mot sol precis innan vi skulle på utedag, perfekt! Det är bara att tacka och ta emot! Hade en kort arbetsdag som var över innan den ens hann börja. Vidare mot S...

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 04:57

Nu jäklar är det dags att ändra inställning till saker och ting! Det är dags att bli mer positiv! Mitt nyårslöfte var trots allt att detta året skulle bli ett år fyllt av positiva tankar. Jag hittade den perfekta utmaningen på Facebook! Under hundra ...

Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:31


Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:30

Denna veckan börjar ju bra. Har varit hemma från jobb i två dagar på grund av halsont och rethosta. Nu klättrar jag på väggarna så imorgon blir det back to business igen! Spännande och se hur det går, energin är som bortblåst men känner samtidigt att...

Ovido - Quiz & Flashcards