Alla inlägg den 1 mars 2013

Av JOSEFIN - 1 mars 2013 06:08

God morgon! Idag är det fredag, igen! Gillar att det går mot ljusare tider! Bara dessa få dagar då det har varit sol har jag känt mig mycket piggare och gladare, riktigt skönt. Om solen visar sin bästa sida idag också lär det bli en lång promenad. En sväng till gymmet ska jag också hinna med!

Ikväll ska min underbara mamma firas! Blir en lugn familjemiddag vilket jag ser framemot mycket. Har inte bestämt mig för om jag ska sova över eller köra hem. Vill ju dricka lite vin för att fira henne men samtidigt tycker jag att det är jobbigt att stanna över natten. Nåja, jag får helt enkelt se hur jag gör! Ska bli super i alla fall! Lillebror och hans söta tjej kommer också, längesen vi sågs. Tyvärr kommer inte syster yster då hon fortfarande är i vårt kära grannland Norge och jobbar. Saknar henne som tusan..

Nu ska jag upp och dricka en stor kopp te och mysa in mig i en filt i soffan! En bra start på dagen! Ha en fin fredag och hoppas solen skiner på er!

Ovido - Quiz & Flashcards