Alla inlägg den 8 mars 2013

Av JOSEFIN - 8 mars 2013 01:44

Av JOSEFIN - 8 mars 2013 01:44

Två dagar sen jag skrev sist, var tar tiden vägen?! Å fredag imorgon, igen! Me like! Ska först en sväng till skolan för plugg med bästa basgruppen sen ska jag till Sjöbo och handla vin! Det är nämligen tjejmiddag på kvällen, mys! Ser med andra ord framemot morgondagen, dock inte att behöva gå upp vid halv sex. Det hade jag gärna sluppit. Börjar bli mer och mer lik min kära mor då det kommer till sömnen, haha!

Idag har jag faktiskt varit galet effektiv, trots att jag låg i sängen till tio! Är man "ledig" så är man. Började dagen med att städa hos min pojkväns lillebror, aldrig fel att tjäna lite extra cash. Sen gav jag mig jäkelen på att plugga resten av dagen, vilket jag gjorde *nöjd*. Min underbara sambo kom hem och hade mitt söta gudbarn med sig! Jag gjorde middag till oss sen blev det mys framför tv:n. Skubbade dock träningen idag vilket jag fick lite ångest över i efterhand. Har fortfarande ont i ljumskarna plus att jag behövde plugga så tänkte att det var lika bra.

Måste erkänna att jag till och med hann med en powernap på en timme också! Kanske därför jag har haft mängder av energi nu ikväll. Fick ett ryck och packade upp tre lådor, eller snarare packade om. Vet inte var jag ska göra av allting.. Avslutade denna dag med att spåna igenom alla väderböcker jag har lånat på biblioteket, helt slut i huvudet nu.

Kanske dags att försöka sova?! Natti.

Ovido - Quiz & Flashcards