Alla inlägg under juli 2013

Av JOSEFIN - 1 juli 2013 00:42

Tillbaka igen! Ska se om jag kan komponera ihop ett lästbart inlägg till er. Hänt en del sedan jag skrev sist.

Where to begin? Kanske midsommar. Började firandet hemma hos mitt hjärtas äldre bror. Hans flickväns familj plus jag, min älskade, hans lillebror och en kompis var på plats. Det bjöds på mat, dryck och tro det eller ej solsken! Lagom runda om fötterna åkte vi vidare till en stugby utanför Sjöbo där det hade varit parmiddag/fest. Var ärligt talat ett rätt tråkigt sällskap så jag och mina kompanjoner gick ner till en samlingslokal där två äldre herrar stod och spelade lite musik. Träffade på väldigt roliga människor där och fick mig en sväng om med min älskling! Därifrån åkte vi hem en sväng, lämnade av gubben för att sedan åka vidare till Skurup där festen fortsatte! Ännu en lyckad kväll i alkoholens tecken! Haha, men nu får det vara stopp ett tag framöver.

I veckan har det bara varit jobb på schemat. Full rulle från morgon till kväll vilket har resulterat i en väldigt trött Jossan. Kan ju säga att det har inte blivit mycket gjort här hemma. Jag ska dock försöka ta igen det denna veckan då jag har lite kortare dagar.

Då det gäller husbygget har vi faktiskt tagit hjälp av en snickare! Han är super duktig och jobbar på som bara den. Ena gaveln är så gott som klar och i veckan ska han börja på nästa. Fönster och dörrar kommer om två veckor och imorgon ska det beställas skingel till taket. Woho, här händer det grejer! Imorgon efter jobb är planen att regla färdigt en av väggarna. Heja oss!

Här har varit rätt livat i veberöd under veckan. Två trafikolyckor, ett plan som fick nödlanda och en antivåldskonsert. Inte varje dag här är så mycket action och detta inom loppet av bara några dagar.

Dags och sova om jag ska orka med morgondagen på jobb. Natti!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards