Alla inlägg under november 2013

Me.

Av JOSEFIN - 14 november 2013 02:01

Av JOSEFIN - 14 november 2013 02:01

Fasiken, jag får inte tiden att räcka till. JAG räcker inte till. Är just nu inne i slutspurten av min utbildning, vilket känns fantasiskt, men det är väldigt mycket att stå i. Kämpar med litteraturen till c-uppsatsen, dag in och dag ut! Vill ju gå upp med en uppsats som vi båda är nöjda med och kan stå för. Dessutom hade det varit skönt att få lite ledigt över jul så därför lägger vi ner extra tid på den nu. Jag får stå ut med mitt dåliga samvete över att jag inte hinner träffa min kära familj. Lovar att det kommer lugna sig snart!

Har tro det eller ej lite lätt ångest över att skolan snart är slut och över att det är dags att börja jobba. Helt plötsligt blir allt ännu mer seriöst. Antar att det är förändringen som skrämmer mig, det ovana, det nya. Skolan har varit min trygghet i över tre år och nu ska man till en ny miljö och möta nya utmaningar. Spännande, roligt och en smula nervöst.

Nä nu måste jag försöka sova! Ska upp om några timmar, suck.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards