Alla inlägg under november 2012

Av JOSEFIN - 30 november 2012 06:05

Av JOSEFIN - 30 november 2012 06:04

When you wish upon a star
Makes no difference who you are
Anything your heart desires
Will come to you
May all your dreams come true!

Av JOSEFIN - 29 november 2012 05:37

TA DAGEN SOM DEN KOMMER!

Av JOSEFIN - 29 november 2012 05:35

Julstjärnan är på plats! Nu ska den vara tänd 24/7, så mysigt!

Av JOSEFIN - 29 november 2012 05:33

Av JOSEFIN - 29 november 2012 05:32

Gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt mig.. Det tog tid innan jag kunde somna om men när jag väl gjorde det ville jag inte vakna. Jag sov fantamej till klockan ett. Inget bibliotek. Inget H&M. Jag fick alltså inte uträttat något igår. Jo, hann städa undan lite i lägenheten och ta mig en sväng till affären! Hade en trisslott med vinst så ville ha nya lotter, som jag misstänkte så var där inget på dem. Fick även postat uppsägningen av lägenheten, ihhh! Spännande!

På kvällen blev det mys hos systrarna Bengtsson! My var också på plats! Vi gjorde kycklingwok sen blev det julkalender, glögg och lussebullar! Självklart en farlig massa jidder också! Precis som det ska vara! Kommer sakna tjejerna när jag är hemma över jul och nyår.

Nej, en timme till klockan ringer, kanske ska försöka sova lite till! Hej på!

Av JOSEFIN - 28 november 2012 08:39

Så jäkla typiskt. Jag har inte kunnat sova alls i natt. Det blev några timmar nu på morgonen, inte mer. Och just idag av alla dagar.. Tanken var att jag skulle besöka min praktikplats men orkar inte ens ta mig upp ur sängen. Det får bli mailkontakt istället, brukar fungera bra! Plus att jag kan sova en timme till, om det går vill säga.

Det var längesen jag hade en sån här orolig natt. Har bara legat och snurrat runt hela natten, riktigt jobbigt.. Och det har krupit i hela kroppen precis som att jag var rastlös. Skumt. Nåja, måste försöka hålla mig vaken under dagen så kanske det blir fler timmar i natt!

Ett besök på stan väntar, biblioteket och H&M sen blir det hem och plugga, vet dock inte vad. Ikväll är det dags för onsdags mys hos bästa systrarna Bengtsson, dinner and a movie! Sista myset innan Freddie åker hem för praktik och jullov sen ses vi inte förrän i januari, hur ska jag klara mig?! Fast som tur är går tiden förbaskat fort så ska nog gå bra!

Nä, om man skulle ta och försöka sova lite till! Natti natt!

Av JOSEFIN - 28 november 2012 01:04

Jaha, då var jag tillbaka i Kristianstad igen. Det blir bara jobbigare och jobbigare att lämna min trygga vrå hos älsklingen. Men snart behöver jag inte göra det längre! Imorgon säger jag upp detta råttbo, äntligen! Så i mars blir jag Hemmestorps bo! Jag längtar!

Helgen har varit hur lugn och skön som helst. Åkte ner i torsdags, hann med en fotbollsträning innan det var dags att kasta in handduken. Fredagen spenderade jag med min farmor, Jonas kom på kvällen och vi åt gott innan det var dags att bege sig vidare. En mysig kväll med fina vänner väntade! Vi krängde fruktsallad, kolla rysare och hade allmänt trevligt.

I lördags försökte jag plugga men det gick inget vidare. Gjorde allt annat förutom det jag skulle göra. På kvällen åt jag och mitt hjärta på Byakrogen i Blentarp sen åkte vi till Tomelilla för att se Skyfall. Och tro det eller ej men jag gillade den faktiskt!

Jepp, det var min helg! Galet bra! Nu väntar en tuff vecka men den är förhoppningsvis snabbt över. Ha det!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards