Alla inlägg under november 2012

Av JOSEFIN - 8 november 2012 03:51

Det går inte, jag kan inte somna.. Och vad roar jag mig med då?! Jo, jag tittar på serier eller dokussåpor. Just nu är en av mina favoriter "Face off", jag gillar det programmet som fanken. Tror ärligt talat att jag har valt fel yrke. I alla fall, hittade alla säsonger på watchseries.eu som är en kanon sida! Där finns allt mellan himmel och jord. Tittar även på Big bang theory, Greys och New Girl via den sidan. Awesome!

En annan sysselsättning är E L James nya succé böcker. Jag läste ut ettan alldeles för fort och har läst halva tvåan, vad ska jag göra sen?! Trean kommer inte ut förrän i januari. Damn. Synd och skam att inte kurslitteraturen är lika lockande!

Jepp, nu vet ni vad jag pysslar med om jag inte kan sova. Har ni kanske något annat tips? :)

Av JOSEFIN - 8 november 2012 03:35

Jag var hos tandläkaren i torsdags och vet ni, han drar mer än gärna ut min envisa visdomstand. Han blev helt extastisk, nästan som att han gick igång på det, läskigt. Är inbokad till nästa torsdag men blir tvungen att boka om det, attans, jag som såååå gärna ville..

Är där någon som ställer upp som frivillig handhållare? Jag är inte särskilt förtjust i dem där tandläkarna.

Av JOSEFIN - 8 november 2012 03:29

Av JOSEFIN - 8 november 2012 03:28

Jepp, nu var det ett tag sedan jag skrev senast och mycket har hänt sedan dess. Så mycket att jag blir tvungen att välja ut några highlights från helgen som varit.

I fredags var jag, mamma och mormor på Tangopalatset i Malmö och såg Cabaret Moulin. Tre heta transor som dansar och showar i två timmar, riktigt häftigt! Har ni aldrig sett det så rekommenderar jag er verkligen att gå och se en show, en upplevelse utöver det vanliga! Innan vi åkte dit bjöd mamma på god mat och gott vin! Längesen jag hade kvalitetstid med mor min så uppskattade kvällen som tusan!

På lördagen var det dags för den efterlängtade maskeraden. Det krisade sig med den klänningen jag skulle ha så fick panik och var tvungen att åka till Burlöv center. När man väl behöver något så finns det såklart inget så jag fick vackert stressa vidare. Skulle nämligen hinna med en fika med en polare också! Ibland ska man ha lite tur, det hör dock inte till vanligheterna, men min kära vän hade en enkel svart klänning jag kunde få låna! Kvällen var räddad! Det blev en lyckad tillställning! Jag var en docka av något slag och min pojkvän var en grekisk gud, super snygg!

I söndags bokade jag och min älskade en weekend till London! Jag gav honom det i två års present eftersom han förtjänar att bli bortskämd plus att han aldrig har flugit så tyckte att det var en kul grej! Den trettonde december åker vi. Det ska bli så himla roligt och mysigt att åka iväg med min älskling! Längtar som bara den!

Min man skämde bort mig med frukost på sängen i söndags och i måndags fick jag tre röda vackra rosor. Det är sådana små men betydelsefulla gester som gör att hjärta slår några extra. Jag älskar dig Jonas <3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards