Alla inlägg den 21 november 2012

Av JOSEFIN - 21 november 2012 06:04

Av JOSEFIN - 21 november 2012 05:58

Kära vänner, ni är medvetna om att det bara är en vecka kvar av november! Ofattbart! Jag har tre skoldagar kvar sen är det praktik i två veckor och efter det ett efterlängtat jullov! Totalt sju skoldagar kvar på denna terminen, galet. Hur snabbt har inte detta gått liksom?!

Nästa vecka tänker jag säga upp min lägenhet här i Kristianstad. Jag trivs inte här och mår bara dåligt av att vara så långt ifrån min familj och min pojkvän. Så nu har jag äntligen bestämt mig! Tror att det är värt att pendla så länge jag mår bra och känner mig lycklig i övrigt. Förhoppningsvis har vi inte alltför mycket i skolan heller!

På tisdag när jag kommer tillbaka till min lya ska jag ta fram min julstjärna! Älskar det stämningsfulla ljus som kommer från den. Ska även köpa nejlikor och apelsiner så jag får in lite juldoft här också!

Nu är det ganska exakt en månad kvar tills jag och mitt hjärta åker till London! Längtar något.fruktansvärt båda två! Det ska bli så skönt att komma bort och mega mys att få kvalitetstid med min kärlek. Han var och fixade pass i förra veckan, är så nyfiken på att se det! Haha!

Två timmar tills klockan ringer så ska försöka sova lite till! Natt natt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards