Direktlänk till inlägg 28 november 2012

My weekend.

Av JOSEFIN - 28 november 2012 01:04

Jaha, då var jag tillbaka i Kristianstad igen. Det blir bara jobbigare och jobbigare att lämna min trygga vrå hos älsklingen. Men snart behöver jag inte göra det längre! Imorgon säger jag upp detta råttbo, äntligen! Så i mars blir jag Hemmestorps bo! Jag längtar!

Helgen har varit hur lugn och skön som helst. Åkte ner i torsdags, hann med en fotbollsträning innan det var dags att kasta in handduken. Fredagen spenderade jag med min farmor, Jonas kom på kvällen och vi åt gott innan det var dags att bege sig vidare. En mysig kväll med fina vänner väntade! Vi krängde fruktsallad, kolla rysare och hade allmänt trevligt.

I lördags försökte jag plugga men det gick inget vidare. Gjorde allt annat förutom det jag skulle göra. På kvällen åt jag och mitt hjärta på Byakrogen i Blentarp sen åkte vi till Tomelilla för att se Skyfall. Och tro det eller ej men jag gillade den faktiskt!

Jepp, det var min helg! Galet bra! Nu väntar en tuff vecka men den är förhoppningsvis snabbt över. Ha det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54


Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54

Åh vilken bra dag jag har haft! Härliga torsdag! Började med regntunga moln som byttes ut mot sol precis innan vi skulle på utedag, perfekt! Det är bara att tacka och ta emot! Hade en kort arbetsdag som var över innan den ens hann börja. Vidare mot S...

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 04:57

Nu jäklar är det dags att ändra inställning till saker och ting! Det är dags att bli mer positiv! Mitt nyårslöfte var trots allt att detta året skulle bli ett år fyllt av positiva tankar. Jag hittade den perfekta utmaningen på Facebook! Under hundra ...

Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:31


Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:30

Denna veckan börjar ju bra. Har varit hemma från jobb i två dagar på grund av halsont och rethosta. Nu klättrar jag på väggarna så imorgon blir det back to business igen! Spännande och se hur det går, energin är som bortblåst men känner samtidigt att...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards