Alla inlägg den 15 mars 2013

.

Av JOSEFIN - 15 mars 2013 01:26

Av JOSEFIN - 15 mars 2013 01:25

Okej gott folk, tentan är gjord och nu inväntar helgen! Woho! Det känns riktigt skönt att ha den avklarad, en befrielse så att säga! Jag svarade på allt men tror knappast att det jag har skrivit är rätt så får helt enkelt se sen när den kommer tillbaka. Nu släpper jag det och går vidare med nästa utmaning!

Idag var det startmöte angående tillbyggnaden, vilket gick hur bra som helst! På lördag kör vi skopan i marken och påbörjar det som så småningom ska bli vårt gemensamma hem! Ofattbart! Det lär bli tufft men samtidigt hur kul som helst. Min underbara man har lovat att lära mig allt han kan och det är mycket vill jag lova! Ser framemot detta med spänning och förväntan.

Ikväll var det fotbollsträning som stod på schemat, fy fabian vad kul! Jag orkar mer och mer för varje gång och känner att jag börjar hitta tillbaka. På söndag ska jag spela min första match på typ två år, yeay! Lovar att jag kommer vara mega nervös, fastän det "bara" är en träningsmatch med u-laget. Pressar mig själv till max och kan jag inte leva upp till mina krav blir jag jätte besviken. Helt fel, jag vet, men är inte mer än människa! Målet är att ta mig in i a-lagstruppen! Kämpa, kämpa!

Imorgon blir det ett besök hos farmor och därefter en sväng inom mammsen! På kvällen blir det middag här hemma med min käre sambos bror och hans tösabit! Lagom fredagsmys kan jag tycka!

Läggdags för denna trötta kvinna, sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards