Alla inlägg den 30 mars 2013

Av JOSEFIN - 30 mars 2013 09:15

Galet trött idag, ställde klockan på halv åtta för att vara först på gymmet! Nu är den över nio och jag ligger fortfarande i sängen och myser. Har haft en jätte konstig och orolig natt så är väl därför jag är seg. Känns som att jag inte har sovit en blund och bara legat och snurrat. Ska äta lite frukost nu sen bege mig, behöver en riktig genomkörare på gymmet. Har ju inte kunnat träna på hela veckan då jag har mått dåligt. Får se hur det ligger till med energin när jag väl är på plats!


Igår var jag fylletaxi för första gången på flera år, haha! Jag hade turen och få väldigt lugna passagerare! De verkade ärligt talat inte särskilt pepp på utgång, till om med jag var mer på gång! Haha! Ikväll är det min tur att festa till det! Ska till Tingvalla med töserna. Ja, jag vet, Tingvalla! Senast jag var där tror jag att jag var typ sexton år. Men vad fasiken, det är ju trots allt Perikles och dem är helt enkelt bäst! Plus att man måste bjuda på sig själv ibland. Tror att vi kommer få en riktigt rolig kväll!


Dags att studsa upp och fånga dagen! Må väl!

Ovido - Quiz & Flashcards