Alla inlägg den 21 mars 2013

Av JOSEFIN - 21 mars 2013 13:07

Jag fick äntligen tummen ur röven och boka tid till frisören! Klockan fyra gäller det! Wish me luck!

Av JOSEFIN - 21 mars 2013 09:30

Just det, har ju glömt att berätta om mitt och min kompis lilla infall i tisdags. Fotbollsträningen var inställd på grund av "snöstormen" som aldrig kom. Vi kände att vi var tvungna att röra på oss så bokade oss på ett pass dans, närmare bestämt Latin jam. Haha, vilken syn det måste ha varit! Jag skrattade från början till slut! Det var riktigt svårt, trots att hemsidan utlovar en enkel träning. Kan ju vara vår brist på koordination som gjorde det svårare än det borde varit. Det var inte särskilt fysiskt krävande men vi blev faktiskt lite svettiga. Nästa vecka ska jag och bästis ge oss på det igen, spännande!

Av JOSEFIN - 21 mars 2013 09:24

Om jag skulle ta och gå upp ur sängen, har dock ingen energi till att röra mig. Denna natten har varit så jäkla jobbig. Vaknat helt kallsvettig för att sedan frysa som fanken. Har haft dubbla täcken över mig, galet. Längesen jag var såhär förkyld, kan ju hoppas att det bara är en kort en som är över inom ett par dagar!

Idag måste jag skriva ihop en planering och mål inför vfun, min handledare ville nämligen ha det inom det närmaste och jag känner att det är lika bra att få det gjort. Vet dock inte vad jag ska skriva.. Känner mig inte ett dugg motiverad till den här vfun. Typiskt.

Funderar på om jag ska ringa och beställa en klipptid också! Det var ju mer än ett år sedan jag var hos frisören senast så är i stort behov. Skulle egentligen klippt mig imorgon men hon som skulle klippa mig ska tydligen till Lalandia nu. Nåja, vill man ha något gjort får man ordna det själv!

Vet ni, imorgon ska jag träffa flickan som jag ska ledsaga och hennes föräldrar! Jag inte alls nervös.. Haha, skoja bara! Jag är sjukt nervös. Som tur är har jag chefen med mig så ska nog gå bra! Det verkar vara ett roligt uppdrag plus att jag får en extra slant varje månad. Som om inte det var nog är det även en bra merit för framtida jobb! Yeay!

Nu är det frukostdags!

Ovido - Quiz & Flashcards