Alla inlägg den 9 mars 2013

Av JOSEFIN - 9 mars 2013 23:29

Igår var det internationella kvinnodagen. Hoppas alla kvinnor fick extra mycket uppmärksamhet och omtanke denna dag! Säger som min mamma så vackert sa: Va rädd om ditt kön! Och då menade hon såklart att vi ska kämpa för ett jämställt samhälle.

Skål för oss!

Av JOSEFIN - 9 mars 2013 23:22

Nyss hemkommen från ett biobesök i Tomelilla! Såg "A good day to die hard", det var vi och sex andra personer i salongen, haha! Riktig lyx. Valde att placera oss i vip-stolarna, så enormt sköna. Mjuka, breda skinnfåtöljer som det går att vinkla både ryggstöd och fotstöd på!! Awesome! Filmen rekommenderas verkligen, dock en aning för mycket pang pang för min smak.

Igår hade jag, Peppe och Johanna tjejmys! Vi gjorde tacopaj, en god sallad och drack vin till det, mums! En flaska vin, blev två och tre! Vi spelade även twister i bara trosorna och målade naglarna, så kan det gå när inte korken är på! Jag kände mig som fjorton igen, underbart! Längesen jag hade så roligt! Vi har bestämt att vi ska ha tjejmys minst en gång i månaden, hoppas nu det blir så också.

Imorgon ska jag en sväng till farmor, fika och snacka lite skit! Ska även träffa ett av pappas alla ex, hon som jag tycker bäst om! Haha! På kvällen måste jag tyvärr plugga lite, examination och tenta nästa vecka.. Suck..

Ovido - Quiz & Flashcards