Alla inlägg den 25 mars 2013

Av JOSEFIN - 25 mars 2013 12:29

Ny vecka, igen! Och snart är det påsk! Som om inte det var nog så ska vi ställa om klockorna till sommartid på söndag, sjukt. Det har ju inte ens blivit vår.. Får verkligen hoppas att vädret ger med sig snart och för med sig lite sol och framför allt värme till våra breddgrader!

Över till lördagens bravader. Jag och fem fina flickor träffades på Byakrogen där vi åt en god middag och snackade alldeles för mycket som vanligt! Vi körde hem till Maräng där vi korkade upp vinet och spelade pyramiden, just like the old days! Senare på kvällen trillade killarna in, tillställningen förvandlades från tjejmiddag till korvfest i en handvändning. Men hur trevligt som helst! Nu har vi bestämt att vi måste försöka ses oftare, vilket jag ser framemot.

Var rätt seg när jag vaknade i söndags, och då blev det ändå inte mycket dricka. Har ju varit sjuk hela veckan så tror det var det som spökade fortfarande. Mitt hjärta hade handlat bullar så vi åt en god frukost tillsammans sen gick han ut och fixade i trädgården medan jag höll på här inne! Bra arbetsfördelning! Blev en lång promenad i solen också, fick faktiskt en smula vårkänslor. Nu ska bara snön smälta bort så är vi på god väg!

Denna veckan började faktiskt inget vidare, både jag och min karl är sjuka. Han kräker och jag mår illa så båda är hemma idag. Har sovit non-stop hela förmiddagen, tar på krafterna att vara sjuk. Hoppas att det försvinner fortare än fortast för det finns varken tid eller lust till att vara sjuk.

Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards