Alla inlägg den 23 mars 2013

Av JOSEFIN - 23 mars 2013 03:02

Okej, dags igen! Klockan är snart tre på natten och jag är hur pigg som helst! Tror att jag gick och lade mig för tidigt. Har varit uppe och fotograferat månen, blev faktiskt helt okej. Haha! I brist på annat liksom!

Klippte mig i torsdags, och blev hur nöjd som helst! Men fy vad jobbigt att ha lugg igen, nu blir jag ju tvungen att platta håret varje dag. Var så glad att jag äntligen fick bli klippt av "min" frisör, hon är grym!

Idag var jag först en sväng på biblioteket för att försöka få lite inspiration inför min vfu, det gick väl sådär. Fanns inte speciellt mycket om det jag vill syssla med. Får väl försöka hitta på det mesta själv! Bästis bjöd på lunch sen körde vi till Sjöbo, uträttade en del ärenden och efter det vidare på möte med den flickan jag ska ledsaga. Viken utmaning! Hon verkar snäll och pratglad, men väldigt krävande. Börjar redan på onsdag i nästa vecka, snabba ryck! Ska bli riktigt roligt! Tror att jag kan lära mig mycket under de tillfällen vi ska ses!

Väl hemma igen blev det hemmalagad pizza och candy. Fick mig en dos nostalgi då vi valde att se Räddningspatrullen, mitt gudbarn var såklart också med! Haha! Var tvungen att köra hem rätt tidigt eftersom jag var helt slut. Den här jäkla förkylning suger musten ur mig. Och stör mig som fanken att jag inte kan träna.

Lördag igen och ikväll blir det fest för mina fina flickor! Alla tre har fyllt år under veckan och detta firas med middag och vin! Längesen jag träffade alla så ska bli så himla skoj! Annars blir det en lugn dag med pyssel här hemma och en gnutta pluggande. Måste få iväg min planering till min handledare! Kämpa på!

Hoppas att ni får en trevlig helg, det tänker jag minsann ha!

Ovido - Quiz & Flashcards