Alla inlägg den 19 mars 2013

Av JOSEFIN - 19 mars 2013 16:22

Av JOSEFIN - 19 mars 2013 10:24

..och det är inte speciellt roligt. Än så länge är det bara smått skit som flyger omkring. Det är nog vinden som är värst eftersom alla vägar fyker igen. Hoppas verkligen inte att detta ska hålla i sig till torsdag som en del har påstått. Jag är rätt glad att jag slipper köra till Kristianstad i veckan! Usch och fy!

Imorgon är det dags för fältdag igen, ska vara på förskolan mellan 8-16.30 Jag kommer att vara helt förstörd när jag väl kommer hem. Känner inte alls för det. Sitter här och funderar på vad jag kan göra med de små liven, men har ingen inspiration. Känns lite sisådär att planera utomhusaktiviteter när det är snöstorm utanför fönstret. Nåja, får väl ta tag i denna dagen och göra någon nytta! På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards