Alla inlägg den 6 mars 2013

Av JOSEFIN - 6 mars 2013 04:43

Vaknade nyss av att jag var helt genomsvettig, måste ha drömt något men vad vete tusan. Två timmar tills jag ska upp, vill egentligen inget hellre än sova men idag är det dags för praktik igen så har inte mycket till val. Denna gången ska jag var där lite längre är det tänkt, men får se hur jag gör. Känner mig en smula stressad inför nästa veckas tenta. Kan ju säg att jag har inte pluggat det minsta så måste verkligen ta tag i det där. Och det har jag tänkt göra idag efter praktiken. Rätt segt att behöva sitta där i flera timmar när man har hur mycket som helst att göra på annat håll. Efter en dag med dem små är jag dessutom helt slut i huvudet så då lär jag inte få något gjort.

Är ledig på torsdag, eller kan väl inte påstå att jag är ledig, har en farlig massa som ska göras och när det är gjort ska jag hämta mitt älskade gudbarn på dagis. Sen iväg och träna! Var ju och tränade igår också, gick överförväntan. I alla fall fram tills mina ljumskar protesterade, sen gick det inte att spela mer. Tror att jag tog ut mig under uppvärmningen och löpningen, klent virke är vad det är. Hoppas verkligen att det har lagt sig tills dess. Ska faktiskt bege mig till gymmet senare idag och se om jag kan springa lite på bandet. Det kanske hjälper att lösa upp min stelhet.

Nä, om jag skulle ta och försöka sova lite till! Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards