Alla inlägg den 27 mars 2013

Av JOSEFIN - 27 mars 2013 00:36

Ja, det är jag i ett nötskal för tillfället. Har redan sovit i typ tre timmar men vaknade för en stund sen och nu kan jag inte somna om. Brukar bli så när jag råkar somna innan tio, störigt. Har nyss tryckt i öronpropparna för att få lite lugn och ro, mannen min snarkar nämligen så väggarna skakar. Ligger och väntar på att John Blund ska hitta tillbaka till mig, strö lite grus i ögonen och vagga mig till sömns igen.

Imorgon hade jag tänkt hinna med en morgonpromenad innan det är dags att köra till skolan. Det har varit så himla fina mornar de senaste dagarna och dessa gäller det att man tar tillvara på. Hinner inte träna på kvällen heller så det blir min enda motion under morgondagen. Ska nämligen jobba på kvällen, mitt första pass som ledsagare! Det ska bli spännande! Håll tummarna för att det går bra!

Innan dess är det som sagt skola, infomöte angående sista terminen. Tänk att det snart är dags! Och att dem redan börjar informera om detta. Känns rätt overkligt att jag bara har en och en halv termin kvar. Är så fruktansvärt skoltrött just nu men får väl så vackert fortsätta att kämpa på. Har jag klarat det såhär långt klarar jag mest troligt sista biten också! Heja heja!

Är galet sugen på att träna. Alla mina planer för denna veckan sket sig eftersom jag blev sjuk. Hade bokat både dans, box och functional toning och så fick jag avboka allt. Det suger. På torsdag tänker jag bege mig till gymmet oavsett hur jag mår. Våga vägra att vara sjuk!

Snart påsk mina vänner! Hoppas att ni får många påskägg!

Ovido - Quiz & Flashcards