Alla inlägg den 29 mars 2013

Av JOSEFIN - 29 mars 2013 14:30

Glad påsk alla underbaringar!

Av JOSEFIN - 29 mars 2013 00:37

Av JOSEFIN - 29 mars 2013 00:36

Jaha, ännu en dag har passerat och jäklar vad fort den har gått! Kom i och för sig inte hemifrån förrän vid halv elva, rätt seg på morgonen. Gick och lalla på Burlöv center i typ en timme sen körde jag till farmor. Där bjöds det på fika och den vanliga rundvandringen av lägenheten. Snacka om att hon har välkomnat påsken, hela lägenheten går i gult och lila! Haha! Varje år säger hon att nästa gång ska hon minsann inte dra fram allt men likt förbannat är det pyntat från golv till tak. Bra att hon har något att roa sig med i alla fall! Hann även med en promenad i solen, fast var riktigt kallt i vinden. Att det alltid ska blåsa. På vägen hem körde jag inom Staffanstorp och köpte en påskblomma och lite gott till min älskade! Så nu har vi också lagom med påsk i vårt hem. Överraskade mitt hjärta med att klä ut mig till påskkärring, en rätt vågad sådan plus att han fick ett påskägg! Kan lova att vi fick oss ett gott skratt, haha!

Planerna för i morgon är en snabb städning hos min sambos lillebror samtidigt som jag passar mitt gudbarn. Ska försöka få honom att hjälpa till, barnarbete när det är som bäst! Efter det tänkte jag försöka springa en runda, allt hänger på hur vägarna ser ut här hemma. Ska även träffa hobbit en sväng, kanske blir en promenad och lite snicksnack! Ja, så ser min fredag ut! Helt okej eller hur?! Hoppas ni får en fin påskhelg med mycket god mat och många påskägg!


Ovido - Quiz & Flashcards