Alla inlägg den 22 februari 2013

Av JOSEFIN - 22 februari 2013 19:04

Av JOSEFIN - 22 februari 2013 02:33

Vilken märklig dag jag har haft, i alla fall känslomässigt. Vaknade och kände mig pigg och glad, gick till skolan och var fortfarande glad! Efter halva lektion bröt jag ihop och började gråta, out of nowhere. Satt i korridoren med mina underbara vänner ett tag sen var jag tvungen att ta mig samman för att klara resten av lektionen. Gick ut på skolgården och möttes av solsken, kände mig genast bättre till mods! Det är så konstigt hur ens humör bara kan skifta i en handvändning.

Väl hemma åt jag sen kröp jag ner i sängen eftersom att jag var helt slut. Somnade gott och vaknade tre timmar senare. Antar att jag behövde sova! När jag piggnat till körde jag till systrarna Bengtsson där även My och Kajsa var på plats! Det bjöds på efterrätt till middag, nämligen pannkakor med glass och sylt! Mums! Denna veckan har jag blivit riktigt bortskämd med både trevligt sällskap och god mat! Tack mina fina! Jag kommer att sakna våra myskvällar..

Ovido - Quiz & Flashcards