Alla inlägg den 16 februari 2013

Av JOSEFIN - 16 februari 2013 03:02

Av JOSEFIN - 16 februari 2013 02:59

Vilken konstig dag jag har haft, blev inte alls som jag hade tänkt mig. Jag måste lära mig att inte planera mina dagar utan bara ta dem som de kommer istället! Skulle till praktiken i morse men var så himla trött och hade ont i halsen så jag blev faktiskt hemma. Direkt när jag hade lagt på luren ångrade jag mig! Det hade varit så himla roligt att få träffa barnen. Nåja, ska mest troligt dit på måndag istället!


Efter samtalet till förskolan kröp jag ner i sängen igen, var riktigt trött och frusen. Somnade gott och vaknade vid ett igen, ångest.. Men mest troligt behövde jag sova, har haft problem med det hela veckan. Tog tid innan jag kom upp vill jag lova, seg som sirap! Men sen fick jag fart! Körde till Veberöd och handlade, träffade en gammal klasskompis från högstadiet. Det visar sig att hon har bott i Veberöd i snart fyra år och har nyss fått en söt liten pojke, så himla roligt att träffa henne! Gick vidare till biblioteket där jag skaffade lånekort och lånade hem massa böcker om rymden och väder. Har spenderat kvällen med att spåna igenom dessa, roligt fredagsnöje! Innan mitt hjärta kom hem fick jag diskat undan det berg som belamrade diskbänken. Förberedde även middag till oss!


Vid halv tio ikväll skulle en asteroid åka obehagligt nära jorden, vet inte om ni hört talas om det?! I alla fall, jag ville såklart se den så jag och pågen min körde upp till backen. Tyvärr var det jätte dimmigt ute så varken asteroid eller stjärnor var synliga.. Typiskt! Det hade varit häftigt!


Idag ska vi på dop! Båda var helt hundra på att det var på söndag sen läste vi kortet och såg att det är idag. Tur att vi har koll, haha! Klockan ett ska vi vara i Löddeköpinges kyrka och efter ceremonin bjuds det på buffe, inte helt fel! Åh, bebis! Ska bli riktigt mysigt att gå på dop med min älskling! Är jag konstig som tycker det?!


Kvällen ska spenderas med bästis och tre ungar, mitt gudbarn och hans kusiner! Ska bli hur kul som helst, säger jag nu i alla fall! Vi ska göra pizza och ha det riktigt mys! Längesen jag träffade dem så är på tiden!


Tyvärr känner jag mig galet stressad denna gången jag är hemma. Jag hinner inte med och träffa alla människor som jag vill träffa och det stör mig. En del har liksom ingen förståelse heller, vilket är synd. Jag försöker faktiskt men någonstans måste jag prioritera min familj! Saknar..

Ovido - Quiz & Flashcards