Alla inlägg den 15 februari 2013

Av JOSEFIN - 15 februari 2013 08:11

Av JOSEFIN - 15 februari 2013 04:49

Bilden är lånad av fina Mysan

Av JOSEFIN - 15 februari 2013 04:38

Igår var det ett av årets mest kommersiella dagar, alla hjärtans dag. En dag då butikerna tjänar kosing på allt som är rött och hjärtformat. Alla blombuketter dubblas i pris. Männen står i långa köer för att tillfredsställa sina kvinnor med materiella ting. Facebook och Instagram översvämmas av kärleksförklaringar. Ja, ni märker kanske att jag tycker denna dag är överreklamerad! Jag tycker inte att man behöver allt det där för att visa att man älskar någon! Jag och min pojkvän bestämde att vi inte skulle göra något ut över det vanliga igår, för vi är faktiskt rätt bra på att visa vår uppskattning och kärlek för varandra varje dag. Vi åt en god middag tillsammans, kollade film och krängde semlor! En kväll som alla andra, en perfekt sådan! För att trotsa alla hjärtans dag tänker jag köpa blommor till min man idag istället, för halva priset! Just saying!

Ska snart gå upp, orkar inte ligga kvar i sängen och vända och vrida på mig. Är nog nervös inför besöket på förskolan. Vet att det kommer gå bra, det gör det alltid! Pedagoger ute i verksamheten tar allt som oftast väl hand om en när man kommer till dem! Åh, ska få träffa alla söta små barn idag! Undrar vilken åldersgrupp jag har hamnat i?! Återkommer efter jag har varit där! Ska hinna med ett besök på biblioteket också, måste låna hem böcker för barn om astronomi och väder. Allt för att få en förståelse för det! Den litteratur vi har i kursen är obegriplig.. Efter det ska jag hem och gå en lång promenad! Hoppas att ni får en awesome fredag! Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards