Alla inlägg den 14 februari 2013

Av JOSEFIN - 14 februari 2013 13:51

         

Av JOSEFIN - 14 februari 2013 13:38

Gårdagen då alltså, den bästa på länge! Började dagen med gruppstudier med mitt dream team, effektiva till tusen så slutade redan vid lunch. Hem och fixa lite, powernappa och sen vidare till Freddie och Cassie. Där bjöd systrarna på kycklingfajitas, så jäkla gott! Och hur mysigt som helst att äta i sällskap med andra! Efter maten tryckte vi in oss i min lilla bil och körde ner mot stan, en sminkkväll med Mary Kay väntade. Jag trodde att det skulle vara över på typ en timme, det tog två och en halv, men fina blev vi! Så fina att vi bestämde oss för att festa till det! Då var klockan halv nio så det var bara snabbt hem och svida om sen tillbaka till Freddie och Cassie där resten av gänget redan hade korkat upp. Efter ett intensivt drickande tog vi bussen till stan för att skaka rumpa på Bånken. Gratis inträde, gratis garderob och minimalt med folk, precis i min smak! Det blev några cider, dans, snack med knepiga norrmän, möte med en kille som blev överkörd av en traktor när han var liten (det märktes, haha!), bilfärd hem, makaroner och sedan bingen! Vilken kväll!  


Idag mår jag dock inte lika bra. Stannade hemma från skolan, trött och förkyld. Gårdagen tog musten ur mig, fastän det inte blev mycket dricka. Nåja, nu lär det dröja till nästa gång! Denna helgen ska jag ta det überlugnt, umgås med familj, pojkvän och vänner och bara ha det hur mysigt som helst! 

Ovido - Quiz & Flashcards