Alla inlägg den 12 februari 2013

Av JOSEFIN - 12 februari 2013 03:18

Fan, fan, fan.. Jag är fortfarande vaken, klarvaken. Vet inte vad jag ska ta mig till. Känner mig frustrerad och ledsen. Jag hade verkligen behövt den här nattens sömn, speciellt när jag mår som jag gör och vet vad som väntar i skolan. Obligatorisk närvaro hela dagen. Helvete. Det slår fantamej aldrig fel. Suck.

Av JOSEFIN - 12 februari 2013 00:33

Me.

Av JOSEFIN - 12 februari 2013 00:31

Av JOSEFIN - 12 februari 2013 00:30

Åter i Kristianstad, körde upp i morse eftersom jag var så jäkla trött igår kväll och inte kunde slita mig från min bättre hälft.

Lördagen tog ut sin rätt, håller fantamej på att bli sjuk. Inte okej. Men jag hade en trevlig kväll/natt som såklart slutade med alkoholhaltiga drycker. Fick minglat med härliga människor också! En av kvällens höjdpunkter var bilresan hem från Malmö, så jäkla rolig! En annan var när Rebban klev in i lokalen, glad! Snacka om att jag blev paff! Sista var när jag äntligen fick krypa ner bredvid min man! Svårslaget!

I söndags vaknade jag vid tolv, ångest till max. Hatar att sova bort hela dagen. Och var såklart sjukt trött efter lördagens bravader, fastän det inte blev hårt. Det är konstaterat, jag är för gammal för fest! Haha! Syndade i söndags, blev Leffes hamburgare till lunch! Apgott! Man uppskattar den där skräpmaten när man inte möter den för ofta! Men nu är det åter till fil och rågbröd..

Idag har jag varit fruktansvärt seg, ögonen har runnit konstant och jag har känt mig trött och febrig. Somnade direkt när jag kom hem från skolan, två timmar blev det. Hoppas bara att jag klarar veckan sen får jag återhämta mig till helgen! Förresten, jag fick reda på min praktikplats idag! Ska vara i Veberöd på en förskola, så himla kul :) Jag längtar! Drömmen hade varit att få in en fot där, om det nu är bra vill säga! Men det tror jag nog!

Nu ska jag försöka sova! Hoppas på en piggare å gladare Jossan imorgon! Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards