Alla inlägg den 19 februari 2013

.

Av JOSEFIN - 19 februari 2013 03:57

Av JOSEFIN - 19 februari 2013 03:55

Ja, det är precis vad jag får på min hosta. Min irriterande jäkla hosta. Vaknar av att det bara kittlar och river i halsen, nu kan jag såklart inte somna om. Bröl. Det jobbiga är att jag inte känner mig sjuk i övrigt utan det sitter bara i halsen. Riktigt störigt.

Måste berätta om min gårdag. För det första var den jäkligt lång eftersom jag vaknade redan vid fem. Gick tro det eller ej upp då också! När klockan var sju hade jag duschat, gjort mig i ordning och ätit frukost. Bra jobbat va?! Tyvärr skulle jag inte vara på besiktningen förrän tjugo i tio så hade rätt mycket tid att slå ihjäl.

Långt om länge var det då dags att besikta bilen. Jag hade glömt hur nervigt det är, suck. Det första snubben säger är att lampan till registreringsskylten inte fungerar. Jag tänkte tyst för mig själv att det här kommer nog inte gå särskilt bra. Men när domen kom så var där bara två små fel som behövdes åtgärdas. Slapp ombesiktning i alla fall! Blir nog tvungen att börja lyssna mer på min man då det gäller bilen! Han menar att jag måste vara mer rädd om den, jo tack! Men jag är ju inte ett dugg intresserad..

Körde tillbaka till Veberöd där jag fick lämnat några böcker på biblioteket, postat brev och handlat en blomma till min älskade pojkvän! Hem om och packa sen begav jag mig mot Kristianstad. Var uppe redan vid tolv tiden! Kände mig uttråkad direkt så gick hem till Cassie och Freddie som skämde bort mig med fika och middag! Vilken mysig dag och kväll det blev! Det uppskattar jag verkligen! Dem körde till och med hem mig till dörren, hihi! När klockan var halv elva låg jag i sängen och var helt utslagen. Alltså, en lång och händelserik dag!

Idag blir det en förmiddag i skolan, väderlektion. Jippi, not! Förstår verkligen inte hur jag ska klara en tenta på det. Gaaah. Efter skolan blir det en lång promenad med systrarna Bengtsson sen ville dem hjälpa mig packa! Så jäkla söta! Så blir väl ett ryck i köket sen får det andra vänta. Ska ju inte slita ut oss! Ja, det var det! Nu ska jag se om jag lyckas sova några timmar till..

Ovido - Quiz & Flashcards