Alla inlägg den 1 februari 2013

Av JOSEFIN - 1 februari 2013 05:18

Kan ni förstå att det är den första februari?! Redan! Helt sjukt. En månad av det nya året har passerat, elva to go! Tiden går alldeles för fort, jag hinner inte riktigt med. Nu har jag varit utan både alkohol, cigaretter och onyttig mat i en hel månad. Måste säga att jag känner mig väldigt nöjd! Snart kommer jag igång med fotbollen också, ska bli så himla kul! Behöver verkligen ha någon som pushar mig när jag tränar och vad är bättre än lagsport då?! Får även en stor dos av underbara människor typ tre gånger i veckan! Då kanske jag kan bli social igen. Känns som att jag har stängt in mig under hösten, inte orkat med folk helt enkelt. Ibland blir jag bara så trött på allt omkring mig. Men nu är våren snart här, hoppas att den känslan vänder då!

Igår blev lånet beviljat till huset så nu ska de sista ritningarna in sen väntar vi bara på klartecken! Woho! Det är nog det jag ser framemot mest just nu. Ska bli så roligt och spännande att komma igång med bygget! Min älskling har lovat att lära mig allt han kan! Haha!

I slutet av denna månaden fyller min kära mamma ett halvsekel! Vill göra något fint till henne men vete tusan vad. Hon är värd så himla mycket men hur visar jag det på bästa sätt?! Att jag uppskattar allt hon gör för mig?! Att hon alltid finns där?! Fy vad svårt det är att komma på bra och roliga presenter nuförtiden. Kommentera gärna om ni har något förslag!

Ovido - Quiz & Flashcards