Alla inlägg den 20 februari 2013

Av JOSEFIN - 20 februari 2013 08:19

Av JOSEFIN - 20 februari 2013 08:19

Suck, känner inte alls för skola idag. Efter gårdagens lektion blev jag helt anti allt som har med skolan att göra. Blir så frustrerad när dem ska krångla till det så jäkla mycket, både för sig själva men fram för allt för oss. Dagens lektion handlar om landskap, spännande! Tre timmar om stenar och jord. Och dem bara matar in fakta. Tror dem allvarligt talat att jag kommer ha någon nytta av det här?! Lär inte komma ihåg något när kursen väl är över.

Kom igång med packningen igår, nästan hela köket är nere i lådor nu! Blir mer än jag trodde.. Tänk att jag får plats med så mycket skit på denna lilla ytan. Idag ska eventuellt Cassie och Freddie hjälpa mig packa! Är garanterat roligare om man än flera! Nä, skolan nästa! Håll tummarna för en rolig lektion!

Ovido - Quiz & Flashcards