Direktlänk till inlägg 27 september 2012

Euphoria.

Av JOSEFIN - 27 september 2012 00:47

"An everlasting piece, a beating love within my heart"

Hej alla glada! Kom att tänka på att jag glömt berätta om helgen, dåligt. Jag hade lovat min älskade man att hjälpa honom lasta och köra saker till tippen, så blev det. Tråkigt nog regnade det som sören så blev bara två vändor. Vi passade på att fixa alkoholhaltiga drycker när vi ändå var inne i byn! På kvällen nalkades det nämligen fest, mer om det sen. Jag hann hem om en snabb runda för att sedan köra till Janstorp där tjejerna spelade den sista och avgörande matchen. Vinst och de skulle ta hem hela serien! Slutresultatet blev inte mindre än 14-1, snacka om utklassning! Guldhattar och champagne, skrik, skratt och jubel! Underbart! Nästa år blir det alltså division tre, hell yeah!

När matchen var slut och jag fått tjoat och tjimmat lite var jag tvungen att köra hem i rallyfart, slänga mig in i duschen, samla ihop alla saker för att bege mig till Johanna där kvällens festligheter gick av stapeln. Vi gjorde oss i ordning tillsammans, hon bjöd på god mat och smaskigt bål! Slutade med att vi tjejer tog vars ett sugrör och körde fishbowl av bålet, mums! När förfesten var som roligast var det dags att köra vidare till Björka loge där Perikles intagit scenen, bra tryck och as mycket folk. Tyvärr var jag nog för full för att uppskatta det. Träffade många härliga människor men stack trots det hem tidigt. Man börjar ju bli gammal! Haha!

I söndags sov vi hur länge som helst! Jag fick tvättat, diskat och pluggat lite. På kvällen bjöd pappa på middag, mysigt och mums! Jag och mitt hjärta fick en stunds kvalitetstid innan det var tid att lämna honom för att återigen köra tillbaka till Kristianstad. Lika jobbigt varje gång. Suck.

Det var helgens bravader i sin helhet. Snacka om att dagarna bara springer förbi! Rätt najs på ett sätt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54


Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54

Åh vilken bra dag jag har haft! Härliga torsdag! Började med regntunga moln som byttes ut mot sol precis innan vi skulle på utedag, perfekt! Det är bara att tacka och ta emot! Hade en kort arbetsdag som var över innan den ens hann börja. Vidare mot S...

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 04:57

Nu jäklar är det dags att ändra inställning till saker och ting! Det är dags att bli mer positiv! Mitt nyårslöfte var trots allt att detta året skulle bli ett år fyllt av positiva tankar. Jag hittade den perfekta utmaningen på Facebook! Under hundra ...

Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:31


Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:30

Denna veckan börjar ju bra. Har varit hemma från jobb i två dagar på grund av halsont och rethosta. Nu klättrar jag på väggarna så imorgon blir det back to business igen! Spännande och se hur det går, energin är som bortblåst men känner samtidigt att...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards