Alla inlägg den 28 september 2012

Av JOSEFIN - 28 september 2012 00:52

Suck. Då är jag inne i en ond cirkel igen, ingen eller lite sömn om nätterna. Jäkla mög. Klockan ringer om fem timmar och jag är inte ens lite trött. Imorgon är det denna kvinna som ska ut och jogga en runda efter fältdagen! Tror jag behöver aktivera mig mer och bli riktigt fysiskt trött. Sen måste jag försöka hålla mig vaken på eftermiddagen också, hur fanken ska det gå?! Idag sov jag från halv fyra till sex, helt sjukt. Det går verkligen inte att hålla ögonen öppna, tro mig, jag försöker. Men har trots powernapen hunnit med en hel del, känns bra!

Imorgon är det dags för fältdag igen! Ska försöka komma hem i någorlunda tid, förhoppningsvis innan lunch! Har rätt mycket att stå i. Senare på kvällen kommer min älskling, då blir det mys till max! Har tankat hem ice age 4, älskar animerade filmer! Ska lyxa till det med lite candy också, mums! Längtar!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards