Alla inlägg den 14 september 2012

Av JOSEFIN - 14 september 2012 08:15

God morgon fredag! Ställde klockan på halv åtta för jag tänkte ta mig en joggingtur men vaknade med huvudvärk deluxe så känner mig inte särskilt pepp längre. Typiskt. Det är någonting som spökar i min kropp, jobbigt att känna sig halv kass hela tiden. Nä, en varm dusch istället sen blir det en sväng till stan för att inhandla lite vin! Må väl gott folk!

Av JOSEFIN - 14 september 2012 02:33

Läste nyss igenom mitt förra inlägg och konstaterade att jag hann med allt jag skulle idag, bra jobbat! Städat, handlat och tagit det jäkligt lugnt. Gjorde bort mig i skolan idag, hann inte mer än sätta mig ner förrän jag började gråta. Vad hände?! Jag förstod själv inte var det kom ifrån. Har i och för sig känt mig instabil nu i två dagar men att det fanns fler tårar kvar trodde jag faktiskt inte. Nåja, gjort är gjort. Har turen att ha underbara människor runt omkring mig som tar hand om mig och uppmuntrar mig! Tack! Utan vänner är livet fattigt.

Imorgon blir det en tur till bolaget, är galet sugen på ett glass mousserande vin! Inhandlade tro det eller ej vinglas idag, kom på att jag inte ägde några. Skulle behöva snapsglas också men det får bli en senare investering. Dags för sömn! Natti natt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards