Alla inlägg den 7 september 2012

Av JOSEFIN - 7 september 2012 20:36

Av JOSEFIN - 7 september 2012 20:33

Idag är det en riktigt höstig dag! En dag då man med all fördel kan sitta inne utan att få dåligt samvete! En dag då skuggorna från värmeljusen kan få dansa glatt på väggarna! En dag då denna tös myser upp sig i soffan insvept i en filt med en alldeles för tjock bok! En dag då man kan dricka en riktigt varm och god kopp te! Visst är hösten mysig?!

Av JOSEFIN - 7 september 2012 11:35

Idag känner jag mig tro det eller ej bättre till mods. Jag har fått tag i all den nödvändiga litteraturen som behövs denna termin och jag har hunnit gå igenom en del av kurshäftet. Just i skrivande stund känns faktiskt allt rätt hanterbart. Jag ska inte ropa hej för imorgon, eller till och med om några timmar, kan det kännas motigt igen. Jag ska försöka ha mammas kloka ord i åtanke när det känns jobbigt: Slappna av och glöm inte att ha kul! Något som är jäkligt viktigt  och som jag ofta glömmer när jag har fullt upp med att pressa mig själv till max. Jag kan inte göra mer än mitt bästa och det är fantamej bra nog! Slut på tjatet om skolan.


Igår körde jag ner till mitt hjärta igen, saknar honom för mycket när jag är i Kristianstad. Snacka om att han blev paff, råkade visst skrämma honom. Jag anade att han var trött efter sitt dagsverk på jobb så fixade en god middag till honom! Kul att göra sådant när det uppskattas! åh, jag känner mig hel när jag har honom vid min sida. 


Innan jag lämnade storstaden hann jag med ett stopp hos underbara My, där även Cassie, Kajsa och Carro var på plats! Vilka härliga tjejer! Uppskattar verkligen all tid jag får tillsammans med dem. Vännerna är ljuset när allt känns mörkt! I höst lär det bli mycket mys med töserna, det gillas! 


Nä, nu blir det en film "Dark Shadows" med Johnny Depp. Ha en trevlig fredag kväll!




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards