Alla inlägg den 11 september 2012

Av JOSEFIN - 11 september 2012 00:21

Jag är tillbaka i storstaden! Körde raka vägen hem till Kajsa där Freddie, My och Carro höll till. Det är härligt att endast en liten stund med goda vänner kan få en att må super bra! Begav mig hemåt med en glad känsla i magen. Det tar nämligen alltid emot att lämna min bättre hälft, fastän jag vet att vi ses om några dagar igen. Jag vill ju ha honom nära alltid! Är så tacksam för de underbara människor jag har nära här uppe!

Imorgon väntar en hel dag i skolan, bild och musik står på schemat. Det ska faktiskt bli riktigt roligt! Förhoppningsvis blir det lunchdejt med bästa fru Ericsson också! Sen har jag det så bra att jag blir bortskämd med middag på kvällen, hos Mysan it is! Super trevligt! Funderar på att ta med mig en liten överraskning :)

Nä, nu är det sleepy time! Må väl!

Ovido - Quiz & Flashcards