Direktlänk till inlägg 21 september 2012

Grisen gal i granens topp.

Av JOSEFIN - 21 september 2012 06:47

God morgon alla morgonpigga människor! Idag vaknade jag med min pojkvän, alltså vid halv sex. Och var hyfsat pigg, har nämligen sovit som en stock hela natten. Rätt skönt att komma upp tidigt när man har dagen i princip oplanerad. Tänkte jag skulle börja med pluggandet så jag har det avklarat, sen får det bli en lång promenad i skogen, en sväng till gymmet och ikväll mys med min prins. Härliga fredag!


Igår hann jag med hur mycket som helst kändes det som! Var först i Sjöbo med bästis och gudbarn, han skulle till tandläkaren och få lugnande så hon ville ha sällskap. Fy bubblan vad lullig han blev, haha! Det var riktigt roligt att lyssna på honom när han sluddrade. Och så duktig han var när dem skulle laga hålet. Efter besöket hos tandläkaren körde vi hem till Veberöd, jag hämtade min bil och for vidare mot Malmö och farmor! Där var min älskade lillasyster som jag inte har träffat på fyra månader. Lite norska ord då och då men annars är hon sig lik! Vi var först hos farmors frisör så hon fick fixat sitt hår sen körde vi och handlade mat till henne. Det blev en snabb fika innan jag var tvungen att köra hemåt, hade tyvärr plugg som väntade. Lillsyrran fick sin försenade födeseldagspresent och blev riktigt glad, kul! Ja, hemma blev det en stunds pluggande. Har verkligen noll motivation, helt sjukt. Fick ta hjälp av mammsen i slutet för körde fast rejält. Nu är uppgiften i alla fall inskickad!


Jag fick ett ryck och storstädade toaletten igår. Kan inte med när där är smutsigt på dass. På kvällen var det fotbollsträning, så jäkla kul! Nästan bud på att börja i Kristianstad men vill inte göra det själv. I alla fall, tankspridd som jag är glömde jag mina skor vid planen. Nåja, kan ju hoppas att dem är kvar till på lördag. När jag hoppade ur bilen kom jag även på att jag hade Alex bilnyckel i min ficka, ooops. Det var bara till att vända och köra tillbaka till Veberöd där stackarn hade fått gå hem till en kompis eftersom hon inte hade någon telefon med sig. Haha, vi två i ett nötskal! Det löste sig till det bästa i alla fall! Väl hemma var det bara att hoppa in i duschen, äta lite och sen hoppa i säng. En riktigt bra torsdag!


Nä, nu väntar plugget! Må väl!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54


Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54

Åh vilken bra dag jag har haft! Härliga torsdag! Började med regntunga moln som byttes ut mot sol precis innan vi skulle på utedag, perfekt! Det är bara att tacka och ta emot! Hade en kort arbetsdag som var över innan den ens hann börja. Vidare mot S...

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 04:57

Nu jäklar är det dags att ändra inställning till saker och ting! Det är dags att bli mer positiv! Mitt nyårslöfte var trots allt att detta året skulle bli ett år fyllt av positiva tankar. Jag hittade den perfekta utmaningen på Facebook! Under hundra ...

Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:31


Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:30

Denna veckan börjar ju bra. Har varit hemma från jobb i två dagar på grund av halsont och rethosta. Nu klättrar jag på väggarna så imorgon blir det back to business igen! Spännande och se hur det går, energin är som bortblåst men känner samtidigt att...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards