Alla inlägg den 28 januari 2013

Av JOSEFIN - 28 januari 2013 02:40

Av JOSEFIN - 28 januari 2013 02:38

Söndag och jag är tillbaka i Kristianstad. Har faktiskt gått riktigt bra att köra! Kom på att det är första gången jag kör så långt på egen hand, det ni! Och jag blev tro det eller ej inte särskilt trött heller. Hämtade mamma på tågstationen här i stan sen begav vi oss ut på vägarna. Fyra timmar tog bilfärden upp! Då stannade vi för både kissepaus och lunchbreak. Väl uppe fikade vi sen tog vi en lång promenad i det kalla friska vattnet. Lillebror bor jätte fint i en mysig tvåa. Byn har fin natur med söta små hus och byggnader. På vägen hem gick vi inom Ica och fick inhandlat lite till kvällens middag, chili con quorn. Riktigt smarrigt och framför allt värmande efter promenaden. Efter det blev det presentutdelning och soffmys. Jag fick också paket, snacka om att jag blev paff! Mamma hade handlat trosor och en tröja till mig, så gulligt av henne! Jag var så galet trött efter en lång dag i kylan så slocknade några gånger i soffan, somnade i sängen redan vid elva! Blev hela nio timmars sömn, helt sjukt. Tog mest troligt igen all förlorad sömn från veckan som gått.

Imorse åt vi frukost tillsammans och bestämde oss för att bege oss hemåt tidigare än vi egentligen tänkt. Tur var väl det! Läste på Aftonbladet nu ikväll att det hade varit svinhalt och många olyckor just där vi hade kört. I alla fall, körde non-stop tillbaka till Kristianstad! Bestämde oss för att avsluta vår roadtrip med en fika på stan, mysigt! Sen körde jag mamma till tåget för att därefter köra vidare hem till min lägenhet där jag somnade direkt på soffan. Slagen hjälte eller?! Det har varit super trevligt och har verkligen fått mycket kvalitetstid med mamma! Mer sånt!

Så till veckan, ledig imorgon då jag ska fortsätta ringa massa samtal. Förhoppningsvis kommer min prins på kvällen! Resten av veckan består av plugg, vilket jag tycker är ganska skönt! Jag behöver ha och göra när jag är här uppe, blir fruktansvärt rastlös.

That's all for now! See u!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards