Alla inlägg den 14 januari 2013

Av JOSEFIN - 14 januari 2013 06:47

Av JOSEFIN - 14 januari 2013 06:45

God morgon kära vänner! Fy vad dålig jag är på att hålla er uppdaterade om allt som sker i mitt liv. Hör dock ingen som klagar. Årets kryss i taket, jag har lagt ner facebook! Vilken befrielse och så mycket tid jag sparar. Går dock miste om allt skvaller och händelser, men det man inte vet har man inte ont av! Jag tänker som så här, om personer vill ha kontakt med mig så är det lätt att kolla upp mitt mobilnummer och höra av sig.

Suck, vet inte vad jag ska skriva. Kanske det som är anledningen till att jag uppdaterar så sällan som jag gör. När jag väl går in här så har jag i princip glömt allt som har hänt.

Mitt hjärta har varit här hos mig sen i torsdags, underbart! Han gör mig så himla lycklig. Det går inte många minuter mellan varje skratt! Vi har spenderat dessa dagar med filmtittande och massa mys, vilket har varit välbehövligt.

I torsdags sa jag även hej då till min underbara vän som lämnade landet för att göra sin praktik utomlands i fyra månader. Hennes syster och vän bjöd på mumsiga kakor sen blev det kramkalas. Skulle egentligen sagt hej då till en annan härlig tös också, men båda två glömde helt bort det så får så vackert klara mig utan. Jag hoppas att dem får en helt fantastisk tid och kommer hem många erfarenheter rikare. Måste erkänna att jag är en smula avis. Är dock medveten om att min stackars kropp aldrig hade klarat av den miljön dem är i nu, hade garanterat blivit sjuk på planet ner. Nåja, bara att gilla läget!

Nästa vecka börjar den nya terminen! Jag har gett mig jäkelen på att den ska bli hur bra och rolig som helst, för det behöver de flesta av oss! Så, en positiv inställning redan från början! Heja heja!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards