Alla inlägg den 22 januari 2013

Av JOSEFIN - 22 januari 2013 02:11

Av JOSEFIN - 22 januari 2013 02:10

I brist på sömn och något att göra passar det ju sig att berätta lite om dagen. Fick masa mig upp ur sängen idag, längesen jag var tvungen att vakna med larm. Min älskade pojkvän gjorde frukost till mig innan det var dags att bege sig mot Kristianstad och skolan. Hann hem om till lägenheten en sväng men blev sjukt uttråkad så gick till skolan en hel timme innan jag egentligen började. Hann med en stunds skitsnack med Lollis sen var det tid för lektion, första på nya terminen! Fick ett bra första intryck och tror detta kan bli en rolig termin, galet intensiv dock. Går i snitt fyra dagar i veckan, 9-16, gruppstudier på det, mycket litteratur, tenta och en hel del examinationer. Men det verkar i alla fall vara mer organiserat än inriktnings terminerna. På fredag kör vi igång med rymden! Fick ju Astronomi boken helt gratis av en vänlig själ, han betalade till och med frakten. Snacka om att jag blev paff! Sällan folk är så givmilda nuförtiden.
Så, ingen lektion förrän på fredag alltså. Segt.

Ska fördriva dagarna med att städa, ringa massa samtal, skriva CV, gå på stan.. Förhoppningsvis blir det mys med Mysan också!

All for now!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards