Alla inlägg den 23 januari 2013

Av JOSEFIN - 23 januari 2013 00:51

Ja jäklar vad tiden springer iväg, redan tisdag och vad har jag fått gjort idag?! Kan säga att jag inte har varit särskilt produktiv i alla fall. Dumma jag laddade ner hela säsong tio av project runway och var såklart tvungen att kolla ett avsnitt, som blev två, tre, fyra.. Nu är jag inne på avsnitt tio! Haha! Lika bra att se färdigt alla i natt så jag kan ta tag i mina måsten imorgon.

Idag blev det bestämt, på lördag åker jag och min kära mamma och besöker min lillebror! Fyra timmars roadtrip, wie! Ska fira hans och mammas födelsedagar, så mysigt! Någon som har något bra förslag på vad jag kan köpa till honom i present?! Han blir 25 år, min lille bror är inte särskilt liten längre.

Detta lilla äventyr innebär att jag inte får träffa min kärlek förrän nästa vecka, buhu. Men samtidigt är det väl bra att få längta efter varandra också?! Jag saknar honom när han ligger bredvid mig och sover, hur ska jag klara en hel vecka?! Ihhhh..

Nä, några timmars skönhetssömn hade inte skadat! Natti natt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards