Alla inlägg den 4 januari 2014

Av JOSEFIN - 4 januari 2014 07:46

Oh my god, vägde mig nyss. Visst att det är lätt att gå ner i vikt, men det är fantamej betydligt lättare att gå upp. Julen har gjort sitt om jag säger som så, suck. Har tydligen unnat mig lite för mycket. Som det ser ut nu har jag hela sju kilo kvar till mitt mål, kämpa! Jag ska bannemej klara det! Det svåraste lär ju bli att stanna där när jag väl nått det. Några kloka tips?

Me.

Av JOSEFIN - 4 januari 2014 07:39

Av JOSEFIN - 4 januari 2014 07:17

Ligger klarvaken i sängen med täppt näsa och glansiga ögon. Nässprayet står på nattduksbordet en armlängd bort, känns dock som en alldeles för stor kraftansträngning att sträcka sig efter det. Dagens i-landsproblem!

Besöket i Simrishamn blev av! Gav mig fanken på att jag skulle dit och intalade mig själv att jag mådde hur bra som helst. Med några alvedon är allt möjligt! Det var så himla kul och träffa töserna, har saknat dem fruktansvärt mycket. Vi var på plats redan vid fyra och åkte inte hemåt förrän vid halv tolv. Då hade vi snackat konstant sedan vi kom! Galet! Brudar kan! Bestämde oss för att det inte får gå så lång tid tills vi ses nästa gång, så redan i februari är det dags igen! Woho, jag längtar!

Riktiga vänner är som stjärnor, du ser dem inte alltid men du vet att de alltid finns där!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards