Direktlänk till inlägg 15 april 2013

Bättre sent än aldrig.

Av JOSEFIN - 15 april 2013 00:02

Ojojoj, nu var det längesen! Förlåt att jag inte håller er uppdaterade. Började min praktik förra måndagen och sen dess har det gått i ett. Är på praktiken hela dagarna, hem och äta sen iväg till antingen träning eller jobb. När jag kommer hem är jag helt färdig så slocknar i princip direkt. Positivt är att jag har fått rätt på min sömn. Går och lägger mig vid halv tio, tio och går upp runt halv sex. Dessutom sover jag non-stop hela natten! Underbart!

Det känns som att våren är på gång! Enda sedan i fredags har det varit mildare i luften, woho! Jag och min sambo har haft fullt upp med grunden, snart dags för golvvärme och armering! Här går det undan! Min man är så himla händig! Han delar med sig av alla sina kunskaper och försöker lära mig allt han kan, svårare än man tror.

Imorgon påbörjar jag sista veckan på praktiken, skönt. Känner mig helt tom i skallen, orkar inte tänka och anstränga mig mer. Blir garanterat värre när jag väl är tillbaka i skolan, då ska all dokumentation skickas in och redovisas. Vill bara att terminen ska vara slut så jag kan samla nya krafter under sommaren. Har förresten inte hört något om jobb i sommar, hoppas verkligen att jag får något som jag kan stå ut med. Blev erbjuden extrajobb på den förskolan jag har praktik på nu, ska ge dem mitt schema så ringer dem om de behöver hjälp, super! Precis vad jag var ute efter!! Är i stort behov av lite extra cash, fast det är man i och för sig alltid!

Nä, dags att försöka sova! Jag går på övertid nu.. Natti natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54


Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54

Åh vilken bra dag jag har haft! Härliga torsdag! Började med regntunga moln som byttes ut mot sol precis innan vi skulle på utedag, perfekt! Det är bara att tacka och ta emot! Hade en kort arbetsdag som var över innan den ens hann börja. Vidare mot S...

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 04:57

Nu jäklar är det dags att ändra inställning till saker och ting! Det är dags att bli mer positiv! Mitt nyårslöfte var trots allt att detta året skulle bli ett år fyllt av positiva tankar. Jag hittade den perfekta utmaningen på Facebook! Under hundra ...

Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:31


Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:30

Denna veckan börjar ju bra. Har varit hemma från jobb i två dagar på grund av halsont och rethosta. Nu klättrar jag på väggarna så imorgon blir det back to business igen! Spännande och se hur det går, energin är som bortblåst men känner samtidigt att...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards