Alla inlägg den 6 april 2013

Av JOSEFIN - 6 april 2013 13:04

Solen skiner, gymmet avklarat, lunch och nu iväg och jobba några timmar! Awesome lördag!

Av JOSEFIN - 6 april 2013 02:06

Ah vad fanken, det får bli ett inlägg till! Kan ändå inte somna så måste fördriva tiden med något. Har ju varit på praktiken hela dagen, faktiskt haft det riktigt kul! Fick pratat med min handledare också angående nästa vecka. Hon är så himla öppen för allt och jag får i princip fria händer att göra hur jag vill, något som skrämmer mig en aning. Hur gör man egentligen?! Längesen jag hade hand om såhär små barn, ihh. På måndag kör det igång, vill bara att det ska vara över! Ligger och analyserar i sönder min planering och alla situationer som kan tänkas uppstå. Galet frustrerande att alltid ha det i tankarna. Värst är det ju såklart på nätterna, suck. Att man inte bara kan släppa det, jag vet att det sällan är så farligt som jag inbillar mig. Måste lära mig att slappna av och ha lite kul istället för att gå på helspänn jämt och ständigt.

Nä fy vad jag blev trött, fortsättning följer imorgon! Natti natt!

Av JOSEFIN - 6 april 2013 01:12

Jag är ingen big believer av horoskop, kul att läsa men tar det med en klackspark. Dagens horoskop tyckte jag dock stämde precis in på hur jag känner och beter mig för tillfället. Skärpning Jossan!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards