Alla inlägg den 3 april 2013

Av JOSEFIN - 3 april 2013 02:11

Av JOSEFIN - 3 april 2013 02:06

Av JOSEFIN - 3 april 2013 02:06

Hej alla glada! Det är mitt i natten som vanligt, råkade somna på soffan tidigare ikväll och det blev inte bara en timme där utan hela två. Somnade tro det eller ej gott igen när det väl var dags men nu har jag nog fått de timmars sömn jag behöver. Ja, skolan sög verkligen musten ur mig idag. För det första var det längesedan jag var där och det är ju en bit att köra. För det andra satt vi rakt upp och ner och lyssnade i flera timmar. Jag var helt slut när jag kom hem. Är så galet opepp på skolan så det finns inte, orkar icke engagera mig. Hoppas det vänder i samma veva som när våren tittar fram!

Det har ju hunnit bli ny månad, april! Det går alldeles för fort. Nästa vecka visar väderprognoserna flera plusgrader, både under dagarna och nätterna. Woho, kanske vänder det nu?! Sol och värme, välkommen!

Var på Tingvalla i lördags, en upplevelse i sin egen klass! Började kvällen med en super god pizza och öl på Saras i Skurup, rekommenderas varmt! Satt där ett bra tag och bara pratade en farlig massa. Därefter gick vi hem till min fina vän och korkade upp. Vi spelade spel, drack, skrattade och snackade i x antal timmar innan det var dags att åka vidare. Underbara Sandra kom och hämtade oss, super tack! Väl framme blev det ett stopp i närmaste snöhög för att tömma blåsorna sen tog vi varsin jägershot för att sedan ställe oss i kö. Det flöt på bra, gick in, lämnade jackorna och tog en öl i baren. Hade faktiskt en riktigt rolig kväll fram till mitt breakdown. Vet ärligt talat inte riktigt vad som hände och varför jag blev ledsen men böla det gjorde jag. Som tur är var söta Rebban där med sin axel så hängde där ett tag medan hon försökte trösta mig, vilket verkade halvt omöjligt. Det positiva är att det kändes mycket bättre efteråt, speciellt dagen efter. Men ni skulle sett som jag såg ut, sällan skådat så svullna ögon som jag hade då. Bröl. Nä, det var sista gången jag besökte Tingvalla och det lär dröja innan jag dricker igen. Avskyvärt. Det är verkligen bara bortkastade pengar och tid, då jag blir så sjukt trött dagen efter fest. Jag och min älskade låg på soffan hela söndagen och hade ångest för att det var super fint väder ute. Till slut var vi tvungna att gå ut och jobba lite men det var jäkligt segt eftersom båda inte var helt hundra. Vi fick i alla fall ner några rör!

I övrigt har påsken varit väldigt lugn! Inga påskmiddagar med släkten, inga påskägg eller vanliga ägg och inga påskkärringar. Precis så som jag vill ha det! Var och grilla hos pappa igår, helt i min smak. En liten nätt skara och ingen sill så långt ögat kunde nå. Mums!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards