Alla inlägg den 22 december 2012

Av JOSEFIN - 22 december 2012 05:16

Jepp, här är jag! Är faktiskt glad att jorden inte gick under igår. Har så mycket jag vill göra innan dess! Dock gick min ekonomi helt i kras igår. Var på Nova och köpte de sista julklapparna! Råkade bli lite shopping också, en jätte fin skickad tröja och två par byxor. Jag är mega nöjd! Som om inte det var nog så blev det bio på kvällen, såg Rust and bone med Cammy. En jäkligt märklig film, dessutom på franska. Alldeles för lite action för min smak så slumrade till några gånger. Efter bion blev det kinamat. Tyvärr var varken personal eller mat något vidare, men trots detta hade jag en super mysig kväll! Tack fina!

Idag ska jag umgås med bästis och mitt gudbarn hela dagen! Vi ska baka, gå till lekplatsen och senare kommer även bästis nummer två. Då blir det middag och cider för att fira hennes födelsedag! Me like! Vi ska även baka en jätte fin tårta (bild kommer).

Nä, får nog försöka sova lite till. Har galet ont i huvudet.. So long!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards