Alla inlägg den 10 december 2012

Av JOSEFIN - 10 december 2012 02:36

Halv tre. Klockan ringer om tre timmar. Ångest. Inte ett bra sätt att börja veckan på men har ju tyvärr inte mycket till val. Snön vräker ner utanför fönstret. Spännande och se om jag får ut bilen från parkeringen. Har några dagars praktik kvar att uthärda, sen bär det av till London med mitt hjärta! Om vi kommer dit vill säga. Fortsätter det att snöa såhär så ser det mörkt ut. Håll tummar och tår för att vi kommer iväg.

Jonas har varit här uppe hos mig hela helgen. Så underbart att få ha honom nära och jag njuter av varje sekund. Nackdelen är ju att han måste köra hem när helgen är slut. Nu saknar jag honom så att det gör ont och det känns som en evighet till torsdag. Suck.

I lördags hade vi en mysig kväll hemma hos Frida, Jocke och Alice. Lillfisen skulle sova när vi kom men hann få oss en liten stund med henne. Vi beställde pizza och satt och snackade i några timmar sen var det dags att bege sig hemåt. Har varit så galet trött hela helgen. Självklart försvann tröttheten i samma stund som jag la huvudet på kudden. Typiskt.

Nä, dags att vända på steken. Jag kör wannabe pippi i natt, huvudet i fotändan!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards