Alla inlägg den 2 december 2012

Av JOSEFIN - 2 december 2012 05:50

Jaha, två timmar har jag sovit i natt. Toppen. Eller inte. Har legat och tyckt synd om mig själv eftersom jag nog håller på att bli sjuk. Plus att jag inte har kunnat somna. Jaja, jag har i alla fall varit lite effektiv! Snart klar med engelskan, ska bara försöka koppla min text mer till litteraturen. Sen har jag faktiskt diskat också! Och druckit honungs och citron vatten, en dunderkur som faktiskt brukar hjälpa. Skulle fantamej införskaffat marinerade vitlöksklyftor, dem brukar göra susen mot förkylningen.

Om man skulle ta och försöka sova en timme eller två! Wish me luck.

Av JOSEFIN - 2 december 2012 02:22

Första snön har anlänt, vet dock inte om jag ska skratta eller gråta. Älskar snö men inte när man ska behöva ge sig ut på vägarna. Det hade kunnat vänta å komma tills efter praktiken och London. Nåja, inget man kan påverka direkt.

Vad har då hänt dessa dagarna?! I torsdags blev det hemma mys med mitt hjärta. Mådde inte bra på kvällen så fick hoppa över träningen, typiskt.. Fredagen bjöd på plugg, målning av gäststugan, ett pass på gymmet och middag med bästis och hennes son. Idag var jag uppe i ottan för att fortsätta med min engelsk uppgift, går sakta men säkert framåt. Jag åkte en sväng till Sjöbo för en promenad med hobbit och Alfred sen hem igen för att fortsätta att plugga. Körde till Lyngby och sen vidare till Lund för att hämta hem lillsyrran som varit i Asien i två månader. Så underbart att träffa både henne och lillebror! Vi lagade god mat och tittade på foton från resan. Hon är så brun, snacka om avis. Jag fick en jätte fin väska, ett par haremsbyxor och ett halsband! Super nöjd!

När vi kom hem var jag på riktigt dåligt humör. Kände verkligen hur jag kokade av frustation. Det värsta är att jag inte riktigt vet varför. Gaaaah. Kan fan inte sova heller, riktigt jäkla störigt eftersom jag har en lång morgondag framför mig.

Nåja, hoppas ni sussar sött vid detta laget! Puss.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards