Alla inlägg under augusti 2012

Av JOSEFIN - 16 augusti 2012 01:37

Av JOSEFIN - 16 augusti 2012 01:35

Första matchen efter uppehållet går av stapeln imorgon och tyvärr blev jag inte uttagen, snacka om besvikelse och ändå har jag gett järnet på varje träning. Nåja, det är väl bara till att kämpa vidare, konkurrensen är stenhård just nu. Med så många unga och kvicka töser i laget så förstår jag att man inte blev uttagen. Jag är inte bitter, ska visa mitt stöd genom att åka dit och heja fram dem! Ser framemot en mysig fotbollskväll! Hoppas nu att dem gör många mål annars blir jag förbannad. Jaif is lajf!

Av JOSEFIN - 16 augusti 2012 01:29

Nä vet ni vad, nu har jag bara två dagar kvar att jobba sen är det över för denna sommaren! Kan inte riktigt förstå att jag har lyckats ta mig igenom detta slit. Utan mina underbara arbetskollegor hade det fan inte varit möjligt, tack! Och för att inte förglömma, min familj och vänner som har peppat och stöttat mig när det har känts extremt tungt. Nästa år ska det bli ändring! Det ska jag se till!

I alla fall, två dagar, det tåls att upprepas om och om igen! Ofattbart! Glädjen är enorm! Längtan efter lata dagar med sol, underbara människor, kall öl och sena sommarkvällar är över. Nu ska denna kvinna hänga på Malmöfestivalen titt som tätt, kanske åka utomlands med bästa vännen, träna en farlig massa och rå om min stackars pojkvän som är tillbaka på sitt jobb. Det kommer bli hur bra som helst eller vad tror ni?!

Av JOSEFIN - 13 augusti 2012 23:40

Av JOSEFIN - 13 augusti 2012 23:35

Första dagen på veckan avklarad, bara fyra kvar sen är det dags för två veckors välförtjänad semester! Yeay!

Idag kom Alex och mitt gudbarn på besök efter jobb. Watersliden åkte fram och det blev även några rundor kurragömma sen var jag helt slut. När dem hade åkte hem gjorde vi lite mat, hemmalagad potatismos och biffar! Jag kunde tyvärr inte äta för fick så sablans ont i magen. Typiskt. Fick bli en lur på soffan istället sen kändes det faktiskt mycket bättre!

Nu ikväll har jag letat febrilt efter billiga resor och tror faktiskt att jag har hittat en! Ett all inclusive hotell i Turkiet, 2700 kronor för två personer. Helt okej skulle jag vilja påstå. Nu fattas det bara flyg sen är vi redo för en vecka i solen! Det hade varit så himla skönt att komma iväg och ladda batterierna inför en tuff och mörk höst. Håll tummarna!

Nu ska jag fortsätta läsa en spännande deckare! Börjar inte förrän tio imorgon så kan vara vaken ett tag till! Otroligt skönt med sovmorgon. Må väl!

Av JOSEFIN - 11 augusti 2012 01:24

Jag vill bara påminna världen, eller närmare bestämt Sverige, om att jag har den mest underbara pojkvän en flicka någonsin kan önska sig. Han ställer upp för mig i vått och torrt, gör mig lycklig och får mig att skratta! Vi har så himla roligt tillsammans! Han är fin på alla sätt och vis! Givmild, snäll, positiv, charmig, humoristisk, händig är bara några exempel på hans fina egenskaper. Jag har verkligen vunnit högsta vinsten, min prins, min själsfrände, min Jonas <3

Av JOSEFIN - 10 augusti 2012 23:31

Idag känns det som att jag bara har kört rundor. Först till pappa, vidare till Burlöv center, till Lomma och hämtade min älskade, till Malmö och lämnade min älskade, till mamma och hämtade min plattång, för att sedan köra hemåt. Snacka om att jag var trött, hungrig och galet grinig när jag väl var hemma. Suck. Det var bara till att sätta igång med maten direkt. Eftersom jag har haft ett sjukt pizza sug nu i några dagar fick det bli hemmagjord pizza! Mums! Sen diskade jag och städade toaletten. Resten av kvällen har jag spenderat framför datorn och gått igenom foton sedan 2003, vilka minnen! Det är så kul att titta tillbaka på allt man har upplevt och alla människor man har träffat! Nu är jag lagom trött i tittorna så får bli sängen inom det närmaste, sov gott!


 

Av JOSEFIN - 10 augusti 2012 11:45

Yes, indeed. Nu mera kan jag blogga direkt från mobilen eftersom Bloggplatsen har en app även till android, happy day! Så hädanefter är det denna adressen som gäller och förhoppningsvis kommer bloggen uppdateras oftare. 


Idag är jag "sjuk". Ja, jag vet, fy mig men är så fruktansvärt trött på jobbet nu. Har bara en vecka kvar och då vete tusan vad jag ska göra. Skulle inte förvåna mig om jag åker på ännu mer storstädning, suck. Har ju spenderat hela sommaren med storstädning av förskolan så är rätt nöjd på den punkten vill jag lova. Som ni kanske förstår längtar jag enormt mycket till min semester, hela två veckor, wie! Mest troligt blir det en resa till varmare breddgrader med en kompis, hoppas hoppas! Annars ska jag bara ta det lugnt, träffa kompisar och förbereda inför skolstarten. Inne på femte terminen, lär bli tufft men ska nog gå nu när alla spsk:are är samlade igen! 


Nä, om man skulle ta och sätta lite fart! På återseende!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards