Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av JOSEFIN - 25 augusti 2012 04:42

Hej gott folk! Hoppas att ni mår bra! Sorry att jag inte har uppdaterat på ett tag, men blev så jäkla förbannad sist jag skrev så har inte orkat ta tag i det. Hade skrivit ett mega långt inlägg och när jag väl skulle publicera det så försvann möget. Frustrerande. I alla fall, sen sist har jag och min barndomsvän hunnit boka en resa! Vi åker imorgon eftermiddag och är borta en hel vecka, ofattbart! Snacka om att jag har resfeber.. Jag har inte flugit sen incidenten i USA så det är inte speciellt konstigt att jag är nervös. Det ska bli himla skönt att komma iväg ett tag vill jag lova! 39 grader, all-inclusive, bad, strandpromenader, hamam, utflykter, you name it! Innan dess ska jag och mitt hjärta hinna med en kväll i Genarp då det återigen är dags för de omtalade Genarpsdagarna! Vi bjuds på middag hos fina vänner innan det är dags att bege sig ner till öltältet, dansbanan och Enjoy! Det ska bli riktigt trevligt! Måste även packa och ta mig en joggingtur innan kvällens happening.

Nä, om man skulle ta och försöka sova några timmar till! Är egentligen hungrig men får så vackert vänta..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards