Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av JOSEFIN - 26 augusti 2012 02:04

Igår bjöd min älskling mig på bio, på ett villkor då förstås, att han fick välja film! Det blev en riktig pang pang film i form av Expendables II. Inte mig emot, jag gillar action. Denna var dock lite väl grabbig för min smak men vad gör man inte för sin älskade. Idag följde jag med till Oxie och hämtade fälgar till min käre pojkväns bil. Det kommer bli hur snyggt som helst tror jag! Sen körde vi en sväng inom svärfar för att sedan fortsätta till Skurup för ett stopp på bolaget. Hann vara hemma några timmar innan det var dags att bege sig till Genarp för gille hos Thessan och Claes. Det bjöds på god mat, mycket dricka och awesome musik! Detta var första gången på länge som jag festade nykter, tro det eller ej! Hade med mig två alkoholfria öl, helt okej faktiskt, sen fick det vara bra för min del. Trots det hade jag en toppen kväll! Super kul att träffa alla goa Genarps bor. Vid tolv tiden var jag trött på det så då körde vi hemåt, märks att man börjar bli gammal.

Längtar fruktansvärt mycket till morgondagen! Halv fyra vinkar vi hej då till Sverige och åker söderut, närmare bestämt till Alanya! Tydligen 43 grader varmt just nu och 27 grader i vattnet, najs! Ser framemot en härlig vecka med bästis! Jag kommer dock sakna min prins ofattbart mycket..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards