Direktlänk till inlägg 18 augusti 2012

Äntligen.

Av JOSEFIN - 18 augusti 2012 03:57

Då är den här, min efterlängtade semester! Började den på bästa sätt, genom ett svettigt pass på gymmet. Sen åkte jag till mitt älskade Lyngby där lillebror och hans söta flickvän var på besök! Inte ofta vi ses så varje tillfälle som ges måste man ta. Vilken underbar kväll det var, hade kunnat sitta på trädäcket i evigheter! Körde dock hem till min älskade, var i stort behov av hans närhet! Vi gjorde tacos och tog varsin öl för att avsluta med en kort promenad, perfekt fredag! Imorgon blir det en tur upp till Kristianstad! Ska städa över lägenheten, hjälpa Mysan och på kvällen blir det lite festligheter! Behöver en stor dos av alla underbara Kristianstad töser! Förhoppngsvis blir det en sväng inom de nyblivna föräldrarna på söndagen innan det är dags att köra söderut igen. Jag är så enormt glad för deras skull, en sån underbart söt liten tös de har producerat! Tänkte avsluta med att avlägga en statusrapport angående (fasiken vad proffsigt det lät då) våra planer på att resa. Det går väl inget vidare med det faktiskt. Hittar sjukt bra hotell men inga flygstolar och charterresorna är för dyra. Skam den som ger sig, gäller att ha is i magen och avvakta in i det sista annars får vi så vackert vänta tills nästa år! En sak som jag kom på som är bra att ha när man reser är ett giltligt pass och det har ju inte jag. Första stoppet på måndag blir polishuset i Lund för att införskaffa ett, förhoppningsvis hinner det bli färdigt i slutet av veckan. Stod på hemsidan att det skulle ta cirka fem arbetsdagar, ibland ska man ha lite tur! Hör ju dock inte till min starka sida, att ha tur då men men, hoppas kan man ju alltid!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54


Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54

Åh vilken bra dag jag har haft! Härliga torsdag! Började med regntunga moln som byttes ut mot sol precis innan vi skulle på utedag, perfekt! Det är bara att tacka och ta emot! Hade en kort arbetsdag som var över innan den ens hann börja. Vidare mot S...

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 04:57

Nu jäklar är det dags att ändra inställning till saker och ting! Det är dags att bli mer positiv! Mitt nyårslöfte var trots allt att detta året skulle bli ett år fyllt av positiva tankar. Jag hittade den perfekta utmaningen på Facebook! Under hundra ...

Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:31


Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:30

Denna veckan börjar ju bra. Har varit hemma från jobb i två dagar på grund av halsont och rethosta. Nu klättrar jag på väggarna så imorgon blir det back to business igen! Spännande och se hur det går, energin är som bortblåst men känner samtidigt att...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards