Alla inlägg den 9 september 2013

Av JOSEFIN - 9 september 2013 23:58

Måndag igen och en ny fullspäckad vecka väntar. Idag var första dagen med föreläsning och seminarium, snacka om att jag var slutkörd när jag kom hem. Råkade somna på soffan, blev säkert två timmar. Mina älskade skämde bort mig med supergod mat när jag vaknade! Är så glad att jag har honom vid min sida! Uppskattar verkligen allt han gör för mig!

Imorgon ska jag upp till Kristianstad igen. Då är det dags för första mötet med handledaren till examensarbetet. Sjukt overkligt att man redan är där. Om ungefär sju veckor är det igång. Skriva, skriva, skriva. Har en del som ska klaras av innan dess. Nästa vecka är det examination och tenta samt två inlämningar. Efter det fem veckors praktik, som tur är här hemmavid! Tror vi har ungefär fyra dagar med examinationer när vi kommer tillbaka från praktiken sen är det fullt fokus på examensarbetet! Heja oss!

Önskar att jag kunde hitta motivation till allt som ska göras. Har varken ork eller lust att sätta mig och läsa, blä. Det är så mycket annat som lockar för tillfället!

Skönhetssömn, ja tack! Natti natt!

Av JOSEFIN - 9 september 2013 23:48

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards