Alla inlägg den 27 februari 2014

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54

Åh vilken bra dag jag har haft! Härliga torsdag! Började med regntunga moln som byttes ut mot sol precis innan vi skulle på utedag, perfekt! Det är bara att tacka och ta emot! Hade en kort arbetsdag som var över innan den ens hann börja. Vidare mot Skurup för besiktning av bilen som gick igenom utan ombesiktning, woho! Kvällen spenderade jag med min underbara vän och hennes son, mys! Åkte hem för att vara social med min sambo en stund för att sedan åka till träningen och heja på töserna men däckade på soffan och vaknade tre timmar senare helt groggy. Snacka om utmattad! Sov som en prinsessa! Och nu sitter jag här och filosoferar :)

Fredag imorgon och en ny arbetsdag väntar! Alltid lika spännande när det är barn man jobbar med för vet aldrig vad som väntar. Efter jobb ska jag träffa lillasyster för en shoppingtur på Emporia sen vidare för att fira min älskade mamma, fredagsmys! Love it!

Må väl!

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 04:57

Nu jäklar är det dags att ändra inställning till saker och ting! Det är dags att bli mer positiv! Mitt nyårslöfte var trots allt att detta året skulle bli ett år fyllt av positiva tankar. Jag hittade den perfekta utmaningen på Facebook! Under hundra dagar ska jag lägga upp en bild på Instagram på något som har fått mig att må bra, gjort mig glad eller som jag är tacksam över. Jag tror detta gör att man blir mer medveten om hur bra man egentligen har det. Med en positiv inställning kommer positiva tankar! Prova du också vet ja: http://100happydays.com

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards